יורם לוינשטיין מציג: צומת וולקן

עיבוד בימתי ראשון לסרט "צומת וולקן" יעלה בסטודיו למשחק יורם לוינשטיין

הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין בשיתוף מכללת "הד" למוסיקה וסאונד ת"א גאים להציג:

צומת וולקן – מחזה רוק בליווי מוסיקה חיה

בימוי: נועם שמואל

אוקטובר 1973. הקריות, פאב "צומת וולקן".

צומת וולקן. בית הספר למשחק יורם לוינשטיין.צילומים רדי רובינשטיין
צומת וולקן. בית הספר למשחק יורם לוינשטיין.צילומים רדי רובינשטיין

חלומה של להקת הרוק "צופן גנטי" עומד להתגשם. שני אמרגנים מתל אביב מגיעים כדי לשמוע את הלהקה ואולי להפוך אותה לדבר החם הבא של ישראל. אבל הם מציעים רק לסולן, מיכה שלי, לככב במחזמר ציוני. מיכה נקרע בין הנאמנות ללהקה ולחברים לבין החלום הגדול לפרוץ החוצה.

סיפור על חלומות, תקוות, אהבה, חברות ובגידה. רגעים אחרונים של נעורים כשברקע מתופפים תופי המלחמה.

המחזה, שנכתב ע"י עינת ברנובסקי ויועלה ע"י תלמידי שנה ג' בסטודיו של יורם לוינשטיין (בכורה ב -5.11.2011), הינו עיבוד בימתי קצבי וסוחף לסרט המצליח ועטור הפרסים של ערן ריקליס משנת 1999, בו השתתפה גם יעל הדר, בוגרת הסטודיו.

את ההצגה בבימויו של נועם שמואל (במאי תיאטרון הקאמרי ועוזרו של עומרי ניצן), תלווה במוסיקה חיה להקה של ביה"ס "הד", שתגרום לקהל להרגיש לשעה קלה שהוא ממש שם, באותו פאב אפלולי בקריות בתחילת שנות ה 70.

בהשתתפות: אורי מזעקי (מיכה שלי), דניאל מייזלר (דני רפאלי), מאיר טולדנו (יגאל ידגר), ליאור שיקווה (אלי כהנא), איל היינה-גלי (ג'ימי סמית'), עידן ממן (אבי אלבז), רונה-לי שמעון (דליה אנקרי), יעל וקשטיין (דליה אנקרי), שני קליין (אתי ידגר), דורית ליליין (אתי ידגר), יעל טל (אידה), אוהד טוויזר (מיקי בר/איזי ליפשיץ), עמרי אוזן (מיקי בר/איזי ליפשיץ). ונגנים מבי"ס הד

בכורה: 5.11.2011, 20:30

הצגות עד 19.11בכל ערב ב 20:30 (ימי ו' ב 14:00)

אולם המופעים של הסטודיו, חנוך 19 (פינת עבאס 37),

מחיר כרטיס 90 ₪

להזמנות: 03-6886514

מאת: עינת ברנובסקי עפ"י סרטו של ערן ריקליס תסריטאים: אמיר בן דוד ומשה זונדר | בימוי: נועם שמואל | תפאורה: זאב לוי | תלבושות: אביטל להט | עיבודים וניהול מוסיקלי: אייל וייס | תאורה: קרן גרנק |

הדרכה קולית: ריקי בוגוטין

צומת וולקן. בית הספר למשחק יורם לוינשטיין.צילומים רדי רובינשטיין